Hírek

  • 2018-02-03 11:56:19

    TÁNCOLVA FUSS! (gyors-lassú-gyors-lassú)

    Február 28

    Ezen az edzésen a résztávok közötti iramban nagy az eltérés. Az erős és könnyű szakaszokat ugyanazon résztávon belül variáljuk úgy, hogy az intenzív szakaszok hossza egyre nő. Ez nehezíti a dolgunkat, ellenpontozásként viszont a viszonylag rövid szakaszok állandó iramváltozása révén sokkal gyorsabban „szalad” az idő.

    (200 m erős / 600 m könnyű + 400 m erős / 400 m könnyű / + 600 m erős / 200 m könnyű) x 2 – A résztávok folyamatosak, a két ismétlés között 3 perc pihenőt tartunk.

    A Margitsziget adottságait kihasználva az edzések végén az erőnlét fejlesztése érdekében néhányszor felfutunk a felhajtóra intenzív tempóban. Egy igazi klasszikus.


    Regisztráció és részletek itt, amennyiben szeretnél tesztórát, kérünk mindent pontosan tölts ki, ha csak részt szeretnél venni (akár már a saját Polar óráddal, az űrlap felső része is elég lesz!


    Elolvasom
  • 2017-10-31 00:02:57

    POLAR TEAM PRO " TAO"

    POLAR Team PRO TAO pályázat kapcsolatfelvétel.
    Elolvasom
  • 2017-08-22 00:15:25

    BSI Futónagykövetek

    Kedves Futónagykövetek!



    Elolvasom
  • 2015-11-20 16:36:11

    Tippek fogyáshoz

    Tippek az igazi fogyáshoz
    Elolvasom
  • 2015-05-27 13:28:32

    Pulzusmérés a futásban 1.1 - Edzéscélok, tesztek

    Manapság minden futós online fórumon dőlnek a kilométerek, és jönnek a hírek a fantasztikus teljesítményekről. Nem is csoda, ha sok amatőr futó esik a teljesítményhajhászás, és korai versenycélok mielőbbi meghódításának áldozatává. A nagy lendület végül sérülésekbe, kudarcba, majd kiégésbe fullad. Pár hónap vagy év múlva a hajdani futó csak úgy emlékszik vissza a futásra, hogy -" igen a futás az a sport,amitől könnyen le lehet sérülni".


    Elolvasom